با امتیازات و نقدهای ASSASSIN'S CREED: THE EZIO COLLECTION همراه باشید (متا: 78)
aks2

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

معرفی بازیهای روز , توضیحاتی درباره سیستم عامل مورد نیاز برای بازی

ak

aks14


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

aks15 عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
aks29
mohammad.rst60
b2
9:50
سه شنبه 2 آذر 1395

با اینکه امسال خبری از نسخه‌ی جدیدی از سری Assassin's Creed نخواهد بود اما شرکت Ubisoft برای پر کردن این جای خالی، تصمیم به عرضه‌ی مجموعه‌ای با نام Assassin's Creed: The Ezio Collection گرفته است که شامل سه نسخه‌ از بهترین‌های این سری می‌شود. با منتشر شدن این Collection،‌ منتقدان دست به کار شده‌اند تا آنرا ارزیابی کنند.

با امتیازات و نقدهای ASSASSIN'S CREED: THE EZIO COLLECTION همراه باشید (متا: 78)

در زیر می‌توانید همه‌ی نقد‌های منتشر شده و چکیده‌ای از آنها را مشاهده کنید:

 Hobby Consolas 85

Ezio یکی از جذاب‌ترین شخصیت‌ها در تاریخ بازیهاست و این جذابیت به ماجراجویی‌های او نیز سرایت کرده است. مطمئنا این بازیها قدیمی هستند، اما ماجراجویی‌های بی‌انتهایی را فراهم می‌کنند.

Multiplayer.it 80

Attack of the Fanboy 80

Hardcore Gamer 80

Vandal Online 80

دیدن اینکه این بازیها به این خوبی ارائه‌ شده‌اند،‌ از نظر بصری و گیم‌پلی سوپرایز خوبی بود. البته اگر قبلا آنها را تجربه‌ کرده‌اید، چیز جدیدی نصیبتان نخواهد شد اما اگر تجربه نکرده‌اید، فرصت مناسبی برای کشف این سه‌گانه‌ است.

LaPS4 80

2016 اولین سالی است که نسخه‌ی جدیدی از Assassin's Creed را شاهد نیستیم. برای پر کردن این جای خالی،‌ Ubisoft فیلم جدیدی از این سری را به همراه The Ezio Collection فراهم آورده است. این یک ریمستر خوب ولی نه چندان عالی از یک سه‌گانه‌ است که بر خلاف چیزی که خیلی‌ها قبلا فکر می‌کردند، به یاد ماندنی و غیرقابل فراموش کردن باقی مانده است.

Areajugones 80

Assassin's Creed با سه‌گانه‌ای که شامل یکی از جذاب‌ترین شخصیت‌های دنیای بازیها می‌شود و این سری را به قله‌های خود رسانده‌ است، بازگشته است. گرافیک بازی برای نسل جدید بهبود یافته است اما Ubisoft می‌توانست کارهای خیلی بیشتری برای بهبود این سه‌گانه انجام دهد.

JeuxActu 75

Ezio و جذبه‌ی ایتالیایی‌اش بهترین چیزی است که برای سری Assassin's Creed اتفاق افتاده، بنابراین این Collectionای است که باید در آرشیو خود داشته باشید اما نه به قیمت فعلی. بدلیل اینکه عناصر جدید اضافه شده به این Collection خیلی کم هستند.

Stevivor 70

برای تازه‌واردان به سری Assassin's Creed، این جایی برای شروع است. اما برای دیگران ضرورتی ندارد مگر اینکه خیلی خواهان بازگشت به آنها باشید.

SpazioGames 70

Ubisoft سه‌ تا از مهمترین بازیهای سری Assassin's Creed را با فراموش کردن سالهایی که از عرضه‌ی آنها می‌گذرد، در یک مجموعه جمع‌آوری کرده است. افزایش رزولوشن برای مدرن کردن گیم‌پلی‌ای که برخلاف بازیهای دیگر،‌ در این سالها پیشرفتی نداشته است،‌ کافی نیست.

 با امتیازات و نقدهای ASSASSIN'S CREED: THE EZIO COLLECTION همراه باشید (متا: 78)

منبع: پردیس گیم



تعداد بازدید از این مطلب: 141
aks35
بازدید : 141
aks36

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









aks38
aks39
aks40
aks42

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
aks43
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



این وب سایت درمورد توضیح عملکرد ارایه شده در بازیهای نسلهای جدید کنسول ها و پی سی میباشد.میتوانید اطلاعات خود را درباره بازی بروز کنید.
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به انواع بازی های کامپیوتری مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر